Ahora traduzco
La fuente es GameInformer-
Inmenso modo cooperativo, ocho personajes en modo campaña además del modo solitario 60 jugadores en competencia... Inmensos parajes en Estados Unidos.
- Una nueva
demostración de la potencia de PlayStation 3.-
Historia con Nathan Hale todo el tiempo, no Rachel. De Islandia escapará a USA para formar parte de un programa llamado Sentinels (centinelas).
- Demostrará que
el mito de que los jefes finales en un FPS no funcionan es falso. -
Ocho jugadores cooperativos on-line, dos en local.
- Clases.
Hay tres clases: con mucho armamento, fuerzas especiales para distancia, y médico.- ¡Niveles diferentes cada partida que jugamos, con modelado aleatorio para los terrenos!.
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Batallas épicas de 60 personas, en equipos contra equipos, etc...
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Escuadras de 4 a 8 personas, enfocado a la comunicación y camadería cada escuadra con su propio objetivo, niveles diseñados para intensos combates masivos o para pequeños conflictos.
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Servidores dedicados para comunicación y partidas más rápidas que cualquier juego de 2007. Web con información de equipos, etc... toda una red social en myresistance.net
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Más enemigos en pantalla, mejor IA, iluminación y sombras, más normal mapping, e impresionantes texturas en los primeros planos (hay fotografía en la revista).
- Mucho
mejora en la IA.-
Finales de 2008. - HUGE cooperative game... EIGHT-PLAYER story-driven campaign along side single-player campaign. SIXTY-PLAYER Competitive modes... HUGE United States Landscapes as backdrops.
- "It is, in short, a tour de force for the untapped might of the PlayStation 3"
- Narrative stays with Hale the whole time... not Rachel. Hale shot down in Iceland, escapes to US and becomes part of program called Sentinels...
- Chameleon.. Stalker with total cloaking ability
- Overcoming stigma that boss encounters don't work in FPS games..
- Eight player coop over PSN, two player local
- CLASSES! Unique character with one of three basic templates... tank with heavy weaponry, special ops for distance (bullseye modified with zoom), medic
- Online matching... standard difficulty discarded for scaled challenges for team skill..
- Partially randomized geometry... levels are different with each playthrough
- again... 60 players online. want sense of epic b attle.. dont want fast-furious gameplay to be focus, more focused on squad v squad.
- will log into smaller four-to-eight man lobbies for each squad... encouraging communication and camaraderie, squad will be tasked witha particular objective. careful level design aims to deliver intense combat zones or small team conflicts that flow within arena of larger battle.
- Dedicated gaming community with stat servers for faster matchmaching than any console game of 2007. full-featured profile pages through myresistance.net will incorporate social networking concepts. open clan and party system to encourage community...no player invites needed.
- Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.
- Futher tapped power of PS3... more enemies onscreen, better AI, better lighting and shaders (SCREENSHOTS LOOK AMAZING!!!). More comples normal mapping and detail mapping combine to deliver textures that look amazing from afar and at extremely close distances.
- AI getting a lot more attention.. will scaled on-the-fly to players perspective and viewpoint... aka enemies cloesr to the player will actually have more spohisicated AI routines than those further away. assailants in your direct field of view received heightened intelligence. easily more cunning than before
Jefe:
Veces editado: 11
Última edición: 16/01/2008 17:03Su equipo la chingó bien anoche. Qué chingaos, he visto equipos chungos pero el suyo es la pandilla de chungos más chunga que jamás he chingao.