RSSYoutubeTuentiBúscanos en Google+
20 minutos

Foro de Vandal

Página 1 - 1

Confirmado Sonic Free Riders para Kinect (+info)

#1  Enviado: 22:58 14/06/2010

Fecha de salida: Noviembre 2010

To kick off E3 in style, we’re announcing our first Kinect game for Xbox 360 — Sonic Free Riders.

Sonic Free Riders brings full body motion controlled fast-paced boarding action, developed to take full advantage of Kinect for the Xbox 360. You’ll be twisting and turning your way through a range of visually stunning courses in an action-packed Sonic experience unlike any other! Kinect’s unique motion sensor means Sonic Free Riders will see family and friends controlling their fully customizable hover board or bike by twisting, turning, and jumping in an exhilarating race to be first to cross the finish line.

Choosing from one of your favorite Sonic characters or your own avatar, you can reach out and grab a variety of pickups along the course. By throwing, shaking, or swinging your arms to launch your items, you can gain the competitive edge over your rivals in high octane single or multiplayer races.

Sonic Free Riders™

Sonic is speeding onto Kinect™ for Xbox 360® in an action-packed experience unlike any other!

Become your favorite character as you jump on your board and get ready to compete in exhilarating, adrenaline-fueled races against tough competition.

For the first time use full-motion body control to twist and turn your way through a range of visually stunning courses. Hi–octane fun for ‘riders’ of all ages, Sonic Free Riders brings extreme fast-paced boarding action in a main event you won’t want to miss!

Key Features:

* Kinect for Xbox 360 controls – Turn, twist and jump, as you speed your way to the finish line! Use your whole body to take full control of a variety of hoverboards and bikes.
   * Easy to pick up and play – Fun for all ages! Compete with family and friends in single and multiplayer modes, each with their own unique race rules.
   * Customization - Customize your board and bike with unlockable gear and unlock upgrades to increase your speed, skills, and special abilities.
   * Unforgettable Characters – Race as Sonic, Tails, Dr. Eggman and more, including your personal Avatar!
   * Pick-ups & Weapons – Add even more excitement to each race with item pick-ups! Reach out and grab a variety of rockets, bowling balls, traps and more to knock your rivals off-course. Throw, shake, or swing to launch and give yourself the competitive edge.
   * Over-the-top Environments – Race through epic settings including sun-drenched resorts, deep winding canyons, glimmering waterfalls and majestic ancient ruins, each with their own unique traps and surprises around every corner.

blogs.sega.com/usa/2010/06/14/announcing-sonic-free-riders/

Veces editado: 2
Última edición: 14/06/2010 23:00

-----------
Strobe Action!
#2  Enviado: 23:01 14/06/2010

Deseando ver in-game para decidir si comprarlo de salida junto a kinect  

Saludos

-----------
Intel Core 2 Duo E6600@3.2GHz  ''Conroe'' / Scythe Ninja plus rev.B + Artic Silver 5 /  4 GB G.Skill CL4-4-3-12 DDR2 800 /Gigabyte GA-965P-DQ6  XBOX ->gamertag: Cortesano  / Psn: Medalla_de_Honor. ''El espacio profundo, los miles de millones de años de evolución de la vida y los trabajos microscópicos de la biología y le herencia, asegura Dawkins, contienen más belleza y maravilla que los mitos y la pseudociencia.'' Xbox 360-PS3-WII-PSP-DS    Cambio climático -NASA-  http://climate.jpl.nasa.gov/
#3  Enviado: 23:28 14/06/2010

Yo tambien quiero ver gameplay. Espero que no sea calcado a JoyRide, donde solo usamos las manos para hacer de volante y nos movemos hacia adelante para dar acelerones.

-----------
Usando VandalBlock por el bien del subforo
#4  Enviado: 00:17 15/06/2010

Aquí imagino que girarás con el cuerpo, como con las balsas, ¿no?

Puede estar bien...

-----------
www.rockpingames.com
#5  Enviado: 00:19 15/06/2010

Esperaba con ganas una nueva entrega de esta sub-saga, pero confiaba que no acabase siendo para Kinect... me da que voy a quedarme sin jugarlo, porque no voy a pasar por el aro con semejante cacharro salvo milagro inesperado

-----------
Life is a Game
#6  Enviado: 14:40 15/06/2010

abierta web japonesa

sonic.sega.jp/SonicFreeRiders/

incluye 3 imagenes ingame, parece que se usa el mismo engine del Zero Gravity :/

Veces editado: 1
Última edición: 15/06/2010 14:41

-----------
Strobe Action!
#7  Enviado: 16:29 15/06/2010

Por un lado me asquea lo cutre que se ve, no está currado en absoluto... por otro lado lo agradezco, ya que así no me dolerá tanto el no poder jugarlo

-----------
Life is a Game
#8  Enviado: 06:47 16/06/2010

Video del gameplay...

Soy yo o a veces se ve tremendo lagazo y a veces no...  

Nome ha gustado casi nada...

-----------
Usando VandalBlock por el bien del subforo
Kastanguluka
Lugar: Madrid · 3393 mensajes · Colección
#9  Enviado: 08:22 16/06/2010

Bueno, no es mi tipo de juego, pero hay que reconocer que está curioso. Da gusto ver kinect en algo que no sean avatares, bailecitos o yoga. A que me hago con él...
Este tema está inactivo y no se puede replicar más.
Página 1 - 1
Buscar en el foro: En foro: Tipo:
Contactar
Foro de Vandal Online