Parece que van saliendo algunos detalles:
The new game will be unveiled during a planned Activision panel at Wonder Con in San Francisco next week. A listing for the panel on the official website confirms the game's appearance, but also spills new details.
According to the listing, Canada-based Beenox Studios will be heading development on the title. The team last worked on licensed consoles titles such as Bee Movie Game, Monsters vs. Aliens, and Guitar Hero Smash Hits. Studio Creative Director Thomas Wilson and Activision Senior Producer Meghan Morgan will be on hand to discuss the game.
Famed Marvel writer Dan Slott (The Mighty Avengers, Amazing Spider-Man, and She-Hulk comic book series) and actor Christopher Daniel Barnes (voice of Spider-Man TV series, 1994-1998) will also be making an appearance at the panel.
As for the game itself, it seems Spider-Man won't be contained to one central city. Fans are told to "prepare to be surprised with the unique, unexpected worlds Spider-Man will adventure through in Activision's latest foray," the listing says.
Shattered Dimensions is also said to feature a new universe "never before seen in Spider-Man video games" and includes two "new villains." |
Resumiendo un poco lo más interesante:
- Se presenta esta semana (la noticia es de la semana pasada) durante el salon del comic d San Francisco
- Hecho por los mismos que hicieron el juego de Monstruos contra alienígenas, Bee Movie... (poca confianza me da esto).
- Guiones de Dan Slott. Espero que se acerque más al nivel mostrado en Hulka que al de Mighty Avengers. También se confirma que la voz de Spiderman será la misma que la de los dibujos de los 90. No me queda claro si estas dos cosas están confirmadas o si sólo estarán en al anuncio del juego.
- Parece que no será de tipo Sand Box, ya que se dice que los jugadores disfrutarán con los mundos que visitarán como Spiderman... Una pena porque me encanta que me dejen libertad para moverme por la ciudad.
- Comentan que presentará un universo nunca visto en los juegos de Spiderman y dos nuevos villanos.
Fuente