|
CoSMiC PiRuleTa ![]() Mensaje Privado Agregar Amigo
The Fruit of Pasion
![]() |
Nueva actualizacion ! El juego ha recibido una nueva actualizacion via XBOX live , estas son las novedades: .Some characters will now be able to select costume-specific pants in alternate costumes, for example equipping Costume A pants in Costume B. .Replays of online battles can now be saved. .One additional item per character (appear as "Downloaded item" in Costume settings/Item edit dialog). .Gamer pictures will now be shown in online battles. .After winning the World Tournament Final, it's now more likely that rivals you have not defeated will be playing in arcades. .When someone joins an online match, you can now see their connection quality. .Various fixes for minor bugs, including a texture bug. .Easier sorting of rankings. .Rematches in Online VS. Player Matches now possible even when the players haven't added their opponent to their friend list Sin duda ha sido una muy buena actualizacion , com mejoras importantes . Veces editado: 2 Última edición: 16/01/2008 22:45 ----------- "La verdad del universo es que nada es seguro" --Shaka de Virgo-- |
Haber si alguien me puede ayudar! Ahora mismo tengo el rango Vanquisher. Me sabriais decir cuantos rangos hay y cuantos me quedan para ser el "PUTO AMO" del modo misión . Gracias!!!! p.d: Los logros de este juego son bastante fáciles, aunque pesados de sacar. Me ha decepcionado que no trajera logros online. Saludos Veces editado: 1 Última edición: 17/01/2008 05:01 ----------- GT: Mousdeclap |
|
|
Soja de Corcho II ![]() Mensaje Privado Agregar Amigo
Superviviente de Alcance Mensajes: 877 De: Hospilol IP Registrada |
Contactar
Foro de Vandal Online