...by the fact that three multiplayer modes were on hand for the press to play around with at the event. The modes were all team-based, with each team playing as a different gang.
Tres modos de juego se pudo probar la prensa en el evento. Los tres basados en juego de equipo, cada uno con una banda distinta.
the Clowns, the Dolls, the Holy Men and the Skulls, and each one has a Twisted Metal Character heading it up. The Clowns follow Sweet Tooth; the Holy Men follow Preacher; the Dolls follow Dollface and the Skulls follow Mr. Grim.
Cada banda tiene a un líder:
Los payasos a Sweet tooth
las muñecas a Dollface
Los hombres santos (o sagrados) a Preacher
Las calaveras a Mr. Grim
Modes revealed at the presser were Deathmatch, Last Man Standing, and the firm’s newest creation “Nuke.”
Los modos eran deuelo a muerte, el último hombre en pie y el nuevo modo en Twisted Metal, Nuke (nuclear).
“Nuke is more of our tactical game mode,” explained co-producer Chad Cox. “It really adds another layer to Twisted Metal Multiplayer. It’s like a twisted version of capture the flag.”
"Nuke es el modo que se basa más en en la táctica. Añade una capa más al multijugador de Twisted Metal. Un giro al modo capturar la bandera."
In Last Man Standing, extra lives are shared via a pool for team members, and only allots so many deaths before each player becomes mortal. What this entails, is forcing the team to design tactics which will benefit the whole rather than “skilled individual players.” Communication and cooperation between each team member will be a must.
En el último hombre en pie, cada equipo comparte un número finito de vidas, y cuando se acaban, se convierten en mortales. Esto obliga a que el equipo diseñe tácticas que beneficie al conjunto más que la habilidad individual. La comunicación y la cooperación será una necesidad.
The way this particular rifle works, is by forcing the payer to stay “locked on” to an opponent for an extended period of time. The longer you are locked onto an enemy, the more damage the bullet will do, and if you have them in your cross-hairs long enough, the headshot instantly eliminates your enemy.
Sobre las nuevas armas, destacan el rifle de francotirador, que te obliga a fijar al enemigo. Cuanto más tiempo lo tengas en el punto de mira, más vida le quitaras, y si lo tienes en "no sé qué significa crosshairs, supongo que mirilla", los matas de un disparo.
Cox added that in multiplayer, there are “unlocks as you gain experience,” and players will be “rewarded for playing a lot online.”
Cox añadió que los desbloqueables se consiguen mediante la experiencia, y los jugadores seran recompensados por jugar mucho online.
No single-player modes were revealed at the event, however, as Eat,Sleep, Play is remaining a bit tight-lipped regarding that aspect of the game for the time being.
No se ha hablado de modos de juego para un jugador, la compañía tiene la boca cerrada sobre ese aspecto hasta ahora.
Más o menos.
Se estan currando juegos muy dedicados al online. Socom, Twisted Metal y Warhawk 2 no venderan mucho, pero van a darnos muchas horas.
Ninguna cantidad de evidencia logrará convencer a un idiota.